Світ мистецтва безмежний

«Може, маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних зусиль, –  вона творець; її розумова діяльність – творчість.»

В. О. Сухомлинський

 

Дитина повинна розвиватися різнобічно. Тому важливу роль у вихованні відіграє творчість.

Молодший шкільний вік вважається найбільш сприятливим і значущим періодом для виявлення і розвитку творчого потенціалу особистості. У цьому віці закладаються основи творчої траєкторії. Займаючись творчістю, дитина діє, спілкується з дорослими та однолітками. Це своєрідна сфера дитячого життя.

Багато людей вважають, що творчість є вродженим талантом, яким можуть володіти лише деякі діти, у той час як інші його позбавлені. Але насправді творчість – це більше навичка, ніж вроджений талант. І шляхом ціннісного підходу до організації навчально-виховного процесу ми можемо допомогти маленьким школярам успішно її розвивати.

У кожній дитині треба розвивати творче начало, завдяки якому вона зможе найбільш успішно адаптуватися в соціумі, протистояти негативним обставинам, знаходити соціально позитивні виходи зі складних ситуацій, стати творцями свого життєвого шляху.

Діти молодшого шкільного віку дуже люблять займатися художньою творчістю. Вона дозволяє дитині в найбільш повній вільній формі розкрити свою особистість. Вся художня діяльність будується на активній уяві, творчому мисленні. Ці функції забезпечують дитині новий, незвичний погляд на світ. Вони сприяють розвитку мислення, пам’яті, збагачують його індивідуальний життєвий досвід. Саме тому виховні проекти у початковій школі мають низку виховних занять які спрямовані на розвиток творчих здібностей школяра через художню творчість.

Світ мистецтва безмежний. Пізнавати  його ми будемо не день, не рік, а все життя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *