Робота на канікулах

25 березня в нашому ліцеї плідно працювали педагоги під час психолого-педагогічного семінару на тему «Значення та ефективність домашніх завдань у навчальній діяльності. Попередження перевантаження учнів». Обговорювали необхідність та обсяг домашніх завдань, можливість розвантаження учнів. Семінар пройшов цікаво та плідно. Педагоги ділились досвідом, власно напрацьованими ефективними підходами щодо мотивування здобувачів освіти, свідомо із задоволенням виконували запропоновані вправи.

Усі погодились, що домашні завдання потрібні, але щодо форми та обсягу д/з  розгорілася гаряча дискусія.

Думки окремих педагогів:

«Дуже важливою умовою є організація самого моменту подачі матеріалу, оскільки домашнє завдання – це логічне продовження навчального процесу. Індивідуалізація д/з – це аргумент наступний і дуже важливий, аби дитина відчула, що вона щось може і знала очікуваний результат, оскільки вона має право вибору».

«Домашні завдання повинні бути доступні з елементами пошукової, пізнавальної роботи.

Обов’язково повинні контролюватися і оцінюватися»

«Домашні завдання потрібно виконувати, адже розвивається самостійність і відповідальність у дитини. Д/з мають бути диференційованими, залежно від підготовки дитини та її індивідуальних особливостей. Вони мають мотивувати і заохочувати дитину»

«Найбільшим засобом мотивування буде оцінка на уроці. Підготуватись до природничих дисциплін не самостійно не можливо. Адже, кожен буде індивідуально опитаний. Набути відповідних компетентностей можливо лише завдяки наполегливій праці як на уроці, так і позаурочний час»

«Завдання індивідуального характеру, конкретні для кожного учня. Системна перевірка якості д/з та їх оцінювання сприяють підвищенню мотивації учнів до якісного виконання д/з».

Соціально-психологічна служба ліцею щиро дякує всім педагогам за активну участь у семінарі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *