Спільнота. Невідомий пахучо-медовий світ

Нещодавно діти 2-А класу мали можливість повнити свої знання, вивчаючи тему – «Спільнота». Адже вона охоплює  чималу кількість  важливих  питань: людська різноманітність, охорона природи, спілкування, тощо.

Найперше спільно з дітьми з’ясували значення слова «спільнота».

Під час проведення інтерактивного уроку діти отримали цікаву інформацію про життя бджолиної сім’ї. У пізнавальному відео «Як народжуються бджоли» дізналися про народження і розвиток бджіл. Уявивши себе дослідниками, учні розглянули будову рамки з сотами, визначили розмір, форму, розміщення соти у вулику, а також відчули її запах. Діти пили чай з медом і уявляли себе ніби дружньою бджолиною спільнотою. Вони вчилися як бути толерантними та дружелюбними, як налагоджувати гарні стосунки в колективі і мати багато друзів.

Вдало і цікаво було працювати над колективною творчою роботою  «Бджолиний рій». Використовуючи набутий досвід, школярі  мали можливість передавати враження та  емоції  через власну  творчість. Під час роботи вдалось налагодити міцну комунікацію між дітьми, формувати вміння взаємодіяти в групах, розвивати відповідальність у процесі творення класної спільноти.

Працюючи над темою: «Спільнота. Невідомий пахучо-медовий світ» учні дійшли висновку, що кожен клас – єдиний організм, міцна спільнота, яка охоче працює разом.

Один коментар до “Спільнота. Невідомий пахучо-медовий світ”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *