Cпільне засідання методичної ради та робочої групи

25 березня 2021 р. у Володимир-Волинському ліцеї «Центр освіти» відбулося спільне засідання методичної ради та робочої групи, що здійснювала самооцінку рівня управлінської діяльності у ліцеї. У роботі методичної ради в онлайн-режимі взяла участь заступник начальника управління Державної служби якості освіти у Волинській області, начальник відділу інституційного аудиту – Олена Сергіївна Самолюк.

Члени методичної ради були ознайомлені з критеріями оцінки роботи за напрямком «Управління ліцеєм», заслухали звіти робочої групи, що здійснювала оцінку, – директора закладу В. П. Вірковського, заступників директора Віжанської Т. В., Рудчик О. І., Форманюк Л. М., практичного психолога Довгонюк А. В., яка ознайомила з результатами проведеного серед педагогів, учнів та їх батьків анкетування,  голови профспілкового комітету Панасевича І. М.  та інших. У ході обговорення кожен учасник засідання отримав можливість самостійно оцінити управління ліцеєм. Після підбиття підсумків  отримано результат 91, 2%, що засвідчує високий рівень управління закладом. Погодилася з оцінюванням роботи ліцею й Олена Сергіївна Самолюк, яка зазначила, що результати самооцінки діяльності закладу за усіма критеріями, зазначеними в Положенні про внутрішню систему забезпечення якості освіти, збігаються з оцінкою інституційним аудитом, який було проведено у закладі в листопаді-грудні 2020-2021 н.р.

Таким чином, у ліцеї завершилася апробація Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти та, уже відповідно до зазначеного документа, вперше у Волинській області проведено інституційний аудит закладу.

Педагогічний колектив ліцею не зупиняється на досягнутому та системно працює над впровадженням нових і вдосконаленням чинних напрямків роботи, про що свідчать розглянуті на методичній раді питання щодо проблем та перспектив впровадження формувального оцінювання в базовій та старшій школі, орієнтири для здійснення якого напрацювала вже творча група вчителів, та звіт  методичної комісії вчителів початкових класів щодо впровадження акмеологічних підходів в освітній процес.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *