
Усі ми хочемо бачити дитину розумною, сильною, а головне – здоровою. Тому в осінньо-зимовий період , коли дитячий організм найбільш вразливий до інфекційних та вірусних захворювань особливо дбаємо про збереження та зміцнення здоров’я учнів. З цією метою вчителі та вихователі застосовують у своїй роботі здоров’язберігаючі технології. Наприклад, мішечки з морською сіллю (за методикою Олександри Дубогай, професора Київського інституту гігієни) сприяють не лише формуванню правильної постави, зміцненню м’язів спини та шиї. А водночас морська сіль оздоровлює органи дихання та є профілактикою йододефіциту.
У дітей є можливість на навчальних заняттях самостійно робити вибір щодо того, в якому положенні їм зручніше працювати. У класах є конторка-парта, що дозволяє працювати на уроці чи самопідготовці стоячи. Це служить для профілактики сколіозу, гіпокінезії та проблем зору.
Щоб підвищити захисні властивості організму, системно використовуємо у роботі нетрадиційні форми загартування: фітотерапію та аромотерапію. Діти залюбки п’ють чай з м′ятою, звіробоєм, ромашкою , чорнобривцями та калиною. У всіх класах використовуються аромалампи з ефірними оліями цитрусових та хвойних. Також не забуваємо про народні методи . Гілочки ялівцю -найкращий антибактеріальний засіб у приміщеннях проти вірусних захворювань. Цибулини часнику на підвіконні збагачують повітря фітонцидами, які мають антисептичну дію, а також протимікробну, антитоксичну, противірусну, бактерицидну.
Для озеленення класу підбираємо рослини не лише красиві, а й ті, які освіжають повітря , очищають його від токсичних речовин, вбивають віруси, бактерії, мікроби, оптимізують вологість. На підвіконнях у нас красуються хлорофітум, драцена, фікус, пеларгонія.
У класах практикуємо використання вітамінних корзин, які системно поповнюємо смачними овочами , фруктами та горішками, щоб смакувати з користю для здоров’я.
Щоденні прогулянки на свіжому повітрі у нас є обов’язковими у будь-яку погоду. Гуляючи, дитина збагачує свій організм киснем, зміцнює імунну систему та опорно-руховий апарат. При тому нормалізується функціонування органів дихальної системи, а також учні заряджаються позитивом і мають гарний настрій. Адже здоров’я це не лише відсутність хвороб, а й емоційне, соціальне та інтелектуальне благополуччя.