Цікавою та ефективною формою роботи нашого закладу стала рольова гра, мета якої полягала у формуванні корпоративна культура школи, що дозволяє орієнтувати всіх працівників навчального закладу на спільні цілі.
У процесі гри педагогічний колектив школи мав змогу розробити правила для учнів, батьків, педагогів та адміністрації закладу.
Головний показник розвиненої корпоративної культури закладу — це переконаність усіх учителів, батьків, учнів у тому, що їхня школа найкраща. Коли різні за характером, віком, переконаннями люди об’єднуються для досягнення єдиної мети й при цьому ототожнюють себе з установою, тоді лише можна говорити про корпоративний дух, а такий дух у нашому закладі справді є і кожен учасник навчально- виховного процесу готовий до позитивних змін.